איך זה עובד? 

דברים שחייבים לדעת לפני שמזמינים:

 

  • אנחנו איננו אתר הזמנות בשר רגיל (עם כל הכבוד לכל ספקי הבשר בעולם), אתם כרגע נמצאים בתוך האטליז עומדים מול הקצבים, משמעו, הקצב לא ינסה למכור לכם מוצר שאתם לא רוצים, ולחילופין, הוא לא ימכור לכם מוצר שהוא לא שלם איתו 100%!
  • האתר שלנו ״פשוט״ בכוונה, השקענו מאד ב״לפשט״ אותו על מנת שיהיה לכם קל, מהיר ומהנה לעשות הזמנה בלי שתרגישו שפספסתם ״משהו״ שלא באמת פספסתם……
  • החיוב הראשון שאתם רואים עת התשלום, הוא לא החיוב הסופי, ושהחיוב הסופי יגיע אחרי השלמת ההזמנה ועריכת המשקלים מצידנו, ובמידת הצורך להוסיף/להסיר מוצרים, אז לא להיבהל כאשר אתם רואים שני חיובים ואל תתחילו להציק לנו בשעות לא נוחות, כי פשוט אחד מהם יעלם, תחכו יומיים וזה יעלם.
  • אנחנו קוראים את ההערות שאתם כותבים לנו בקפידה ומתייחסים אליהם בשיא הרצינות, אז תרגישו חופשי להתפרע ולהביע רגשות…
  • במידה ויש ניגוד בין המשקלים שבחרתם לבין ההסבר שכתבתם בהערות, אנחנו נפעל לפי ההערות, למשל: אם בוחרים 1 קילו צלעות טלה וכותבים שאתם מעוניינים לקבל 15 יח, אז אתם תקבלו 15 יח והמשקל והסכום ישונו בהתאם, אותם הדברים לגבי הערות המתייחסות לעובי מסויים שלא תואם את המשקל הנבחר אנחנו נפעל לפי ההוראות בהערות וגם כן המשקל והסכום ישונו בהתאם.
  • עופות נהנים מחיי מדף קצרים יחסית, אז יש להקפיא אם לא צורכים באותו יום של המשלוח, אותו הדבר בנוגע לטחונים למיניהם ואיברים פנימיים לרבות שקדי עגל.
  • אנחנו מרבים להפעיל שיקול דעת לרבות ויש דברים לא ברורים בהזמנה, עם דגש מובהק לטובתו של הלקוח.
  • בשיקול הדעת שלנו אנחנו מסתמכים על אופי ההזמנות הקודמות ומנסים להרגיש את הלקוח ואת צרכיו.
  • הזמנות האתר מקבלות את מלוא תשומת הלב, ואין שום הבדל בין הגעה פיזית לאטליז ובין הזמנה באתר בכל הקשורלטיב ואיכות הבשר, אומנם זה יכול לשנות בצורות קיצוב כאלו ואחרות, אך אין שום יתרון מהותי בכלל.
  • התמונות באתר הינן להמחשה, אתם תקבלו את המוצר כמו שהוא נראה בתמונות, הן במחינת הקיצוב והן מבחינת השיוש, קיבלתם יותר יפה? כל השאר בונוס, קיבלתם יותר יפה ובפעם השניה, שלישית או עשירית קיבלתם כמו בתמונות, לא לשכוח שככה זה אמור להגיע מלכתחילה!
  • אין משלוחים מהיום להיום, מומלץ לקרוא את מדיניות המשלוחים, בגדול צריכים לדעת שההזמנה תגיע ביום החלוקה הקרוב לפי רשימת המשלוחים.
  • ניתן לברר בנוגע למשלוח ביום אחר או דחוף(ללא תשלום נוסף) בשליחת הודעה ואטסאפ למספר 026711664 , לפעמים זה מתאפשר.
  • ומול אותו מספר ואטסאפ ניתן לברר על כל דבר הנוגע לאטליז או למשלוחים.
  • שירות הלקוחות יהיה זמין בשעות פעילות האטליז (כל יום מ8:30-18:00), מאוחרי המסך יושב איש שירות שנמצא בקשר רציף עם הצוות בחנות, בימי עומס יתכן שהמענה יתעכב.
  • על אחריותכם לבדוק במעמד המסירה אם יש חוסר, פגם או אי התאמות כלשהן ולעדכן את הנהג. 

 

שורה תחתונה, אתם יכולים להזמין בעיניים עצומות ורגליים במים קרים..